Tripmasters gecalibreerd en proloog gereden - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Harry's Albanie - WaarBenJij.nu Tripmasters gecalibreerd en proloog gereden - Reisverslag uit Tirana, Albanië van Harry's Albanie - WaarBenJij.nu

Tripmasters gecalibreerd en proloog gereden

Door: Jos Korte

Blijf op de hoogte en volg Harry's

08 Juni 2014 | Albanië, Tirana

Op zaterdag hebben beide mannen hun tripmasters gecalibreerd (inregelen afstandsmeters tov gemeten afstand organisatie).
Dit betekende een stuk route van 2000 meter rijden en kijken of dit overeen kwam met hun afstandsmeters.
Beide hadden maar minimale afwijking.

Op zondag is de proloog gereden waarbij de startpositie voor de monster-etappe (509 km) van maandag werdt bepaald.
Op dit moment is de uitslag nog niet bekend gemaakt.
Vanavond om 20.00 uur is er uitreiking routebooks voor morgen en om 20.30 uur is de briefing vwb dit routebook.

Ik moet me om 21.00 uur melden voor de briefing van de assistance-truck, daar ik gedurende de verplaatsingen van bivak naar bivak zal fungeren als navigator vd servicetruck :)

  • 09 Juni 2014 - 00:29

    Moeder Van Harry En Jos:

    Ik ben bij Joke en Henk en ik volg jullie op de laptop.Ik vind de foto's en het verslag prachtig en wens jullie heel veel succes en plezier!

    Groetjes van mam

  • 10 Juni 2014 - 21:24

    Henk Rode:

    Heren,

    Ik wens jullie veel succes.

  • 11 Juni 2014 - 15:22

    Roel Zandt:

    Hé Jos,

    Hoe gaat ie daar. Wij wachten op een nieuwe update en foto's natuurlijk (waar jij ook op staat, bist al broen)

    Gr,

    Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry's

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 1044
Totaal aantal bezoekers 3582

Voorgaande reizen:

06 Juni 2014 - 16 Juni 2014

Rally van Albanië

Landen bezocht: